Recuperació


CURS 2014 2015

ASSIGNATURA DE TECNOLOGIES. MAIG 2015 
Curs:1r ESO  (Editorial Bruño) 

  • Realitzar examen dels temes 1 al 5, Editorial Bruño: (OBLIGATORI).
  • Realitzar: (OBLIGATORI)
    • Tema 1, Les activitats de  Aplica el que he aprés, exercicis 1,2,3,4,5,6,12,13,14,15,16,17,21 i 26
    • Temes 2 i 3, Les activitats de  Aplica el que he aprés,  pàgina 84 exercicis 1,2,3,5,6,7,10,12,13,14.
    • Tema 4 del Volum 2, Les activitats de  Aplica el que he aprés, exercicis 1,2,8,9,10,11,12,18,19,20
    • Tema 5, Les activitats de  Aplica el que he aprés, exercicis 2,3,6,7,8,10,11,12,23,24,25 i 34.
    • Realitzar-les totes, copiant els enunciats. Els treballs es fan a mà.
    • Dossier d’activitats adjunt
No respectar aquestes condicions implica no acceptar els treballs.


Les condicions de recuperació són les següents:

La recuperació de l’assignatura en març implica la realització d’un examen de tot el temari corresponent a l’assignatura, la realització dels projectes treballats durant l’any, tractant el mateix tema però diferent projecte, i el conjunt d’activitats.

Els percentatges estipulats en aquesta convocatòria corresponen al 50 % a la prova escrita, i 50 % al projecte i exercicis que han d’entregar. El projecte està superat durant el curs, per aquest fet, tan sols haurà d’entregar el dossierd’activitats

Per a dubtes, visitar la pàgina web: tecnoac.blogspot.com.es o parlar amb el professor de l’assignatura.

Alcúdia de Crespins, Març de 2015


Curs: 3r ESO  (Editorial Bruño) 

  • Realitzar examen dels temes 1 al 8, Editorial Bruño: (OBLIGATORI).
  • Realitzar: (OBLIGATORI)
    • Tema 1, 2, 3 i 4 del Volum 1, Tema 5, 6 i 7 del Volum 2: Activitats finals del tema, Aplica el que has aprés. Realitzar-les totes, copiant els enunciats. Els treballs es fan a mà.
  • Projecte: Realitzar els dos. (OBLIGATORI).
    • Realització d’un objecte de plàstic (silicona). Realitzar una figura d’escacs, amb quatre capes.
    • Realitzar una maqueta d’una central productora d’electricitat.
    • Realitzar les memòries segons el mètode D-V-D-P-C-A dels dos projectes.
No respectar aquestes condicions implica no acceptar els treballs.


Les condicions de recuperació són les següents:

La recuperació de l’assignatura en maig implica la realització d’un examen de tot el temari corresponent a l’assignatura, la realització dels projectes treballats durant l’any, tractant el mateix tema però diferent projecte, i el conjunt d’activitats.
Els percentatges estipulats en aquesta convocatòria corresponen al 50 % a la prova escrita, 40 als projectes i 10% a la resta d’exercicis, essent els projectes d’elaboració per part de l’alumne, i que estiguen documentats amb les memòries. (15% memòria i 25% projecte) .

Per a dubtes, visitar la pàgina web: tecnoac.blogspot.com.es o parlar amb el professor de l’assignatura.

Alcúdia de Crespins, Març de 2015




CURS 2013 - 2014

Els alumnes que hagen de recuperar Tecnologia de 1r ESO, 3r ESO, 4t ESO i  Taller de Tecnologies tenen en aquesta pàgina les instruccions per preparar la feina de la prova extraordinària, entre els que caben destacar els examens, exercicis i projectes per l'assignatura de tecnologia en tots els cursos, i els treballs i/o projectes  en l'assignatura de taller de tecnologies. Per aquesta raó, i per tindre amb els alumnes una major disponibilitat de material i d'informació al seu abast, es recomana que també fullegen la resta de pestanyes d'aquesta web per poder gaudir d'una  mica més informació, a banda de la que es disposa en el llibre de text i amb les fotocòpies facilitades.



RECUPERACIÓ MAIG 2014.
Data 6 de maig de 2014, dimarts

Es recomana a l'alumnat la verificació de les dates de les proves que es realitzaran en setembre, per si hi haguera algun canvi. 
La recuperació de l'assignatura ha de complir les següents condicions, segons cada alumne ja sap perquè se li ha informat amb el full de treball de recuperació. De no ser així haurà consultat amb el professor el treball que ha de presentar. No obstant això, aquest treball és el següent:





Espere que us servisca d'ajuda i si teniu algun dubte podeu posar-vos en contacte amb el professor.

Convocatòria extraordinària:
La recuperació de l’assignatura extraordinària implica la realització d’un examen de tot el temari corresponent a l’assignatura, la realització dels projectes realitzats durant l’any (dos de tres), tractant el mateix tema però diferent projecte -segons orientació del professor, i la possibilitat de realitzar determinats exercicis orientats pel professor. Els percentatges estipulats en aquesta convocatòria corresponen al 50 % a la prova escrita, 40 als projectes i 10% a la resta d’exercicis, essent els projectes d’elaboració per part de l’alumne, i que estiguen documentats amb les memòries. (15% memòria i 25% projecte).

Per poder avaluar aquesta prova extraordinarìa serà necessari:

  • Realitzar la prova escrita, obtenint una nota igual o superior a 2.5 punts per poder calcular les notes mitjanes.
  • Entrega dels dos projectes, amb les seues corresponents memòries, i la nota dels quals ha de ser igual o superior a 3 punts per poder calcular les notes mitjanes.
  • Entrega dels treballs o activitats, respectant les condicions de presentació, neteja, ordre i organització.
  • Els treballs proposats s'hauran de presentar una única vegada i totalment acabats en la data i hora que s'indique per a la realització de les proves extraordinàries, que correspondrà al temps abans de realitzar la prova teòrica.
  • Es recorda que TOTES LES ACTIVITATS HAN DE DUR COPIAT L’ENUNCIAT i la seua realització és MANUAL. Realitzar en folis i entregar degudament identificat i retolat. No respectar aquestes condicions implica la desestimació del treball, sense cap correcció, i amb la consegüent pèrdua de nota. Per a més ressenyes, contactar amb el professor de tecnologies.


Temes examen i activitats de recuperació 1r ESO.


TECNOLOGIES 1r ESO. CONTINGUTS A REPASSAR PER LA RECUPERACIÓ DE L’ASSIGNATURA, MAIG DE 2013-02-01.
LLIBRE EDITORIAL BRUÑO TECNOLOGIES 1r ESO

ASSIGNATURA DE TECNOLOGIA. MAIG 2014
Curs:1r ESO  GRUP A I B (Editorial Bruño) 
  • Realitzar examen.
  1. Estudi de les ferramentes: família, nom, dibuix, ús, mesures de seguretat. Activitats: Realitzar el dibuix d’aquestes, separant-les per família i posar el seu nom.
  2. T-Introducció-0. El mètode de projectes. Fases i explicació de cada una d'elles. Recolzat per tema 1 projecte tècnic i dibuix.
  3. Tema 1: Projecte tècnic i dibuix. Realització de vistes a partir de figures senzilles en 3D.  Tens models i exemples clicant ACÍ
  4. Tema 2: El treball amb la fusta.
Activitat: Pàg 58, Act. 15.
  1. Tema 3: El Treball amb els metalls.
Activitats: Pàg 84, Act. 1, 2 i 3.
  1. Tema 4: Estructures i mecanismes.
Activitat: Pàg 114, Act. 1, 4, 6, 7, 8, 9, 11 i 17.
  1. Tema 5: Electricitat.
Activitats: Pàg 136, Act. 3, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 16, 23, 24, 26, 28 i 31.
  1. Tema 6: Energia i màquines tèrmiques.
Activitats: Pàg 150, Act. 1, 2, 3, 7, 9, 14, 16i 18.
  1. Tema 7: Tecnologies de la comunicació.
Activitats: Pàg 144, Act. 1, 5, 6, 8, 9, 14, 15 i 20.

Activitats: Pàg 162, Act. 1, 6, 7, 11, 16, 20, i 25.

Activitats: Pàg 188, Act. 1, 2, 3, 8, 9 i 15.

Els projectes són:  Elegir 2 projectes.
  • Projectes 1r ESO.
  • Els projectes s'estructuren en fases. Aleshores, en la seua realització s'ha de seguir el mètode de projectes (DVDPCA). En el segünt enllaç teniu un exemple de què consta aquest mètode de treball. per aquesta raó, tot projecte va acompanyat d'una memòria, que està explicada en la segona pàgina d'aquest enllaç.


    Consultar l'enllaç clicant ACÍ

    Un exemple de memòria està en el treball que ha realitza aquesta alumna. 
    Els projectes són:  Elegir 2 projectes.

    • Pont de Leonardo da Vinci. Llibre Bruño pàgina 53.
    • Projecte d'estructura triangulada en paper. Torre el'ectrica d'alta tensió, amb unes dimensions de 25x50x10 (ample x alt x profund).
    • Qualsevol projecte d'aquest enllaç.


Projectes 3r ESO.



Els projectes s'estructuren en fases. Aleshores, en la seua realització s'ha de seguir el mètode de projectes (DVDPCA). En el segünt enllaç teniu un exemple de què consta aquest mètode de treball. per aquesta raó, tot projecte va acompanyat d'una memòria, que està explicada en la segona pàgina d'aquest enllaç.
Consultar l'enllaç clicant ACÍ
Un exemple de memòria està en el treball que ha realitza aquesta alumna.

Els projectes són:


Fer un objecte de plàstic: 
Amb un motlle fet de fusta de contraxapat de 4 mm de gruix, amb 8 capes realitzar un objecte massis de silicona. Les dimensions del motlle han de ser de 10x10 cm i un gruix total de 10 capes a 4 mm de gruix un total de 4 cm.        
      Realització d’un objecte de plàstic (silicona). Realitzar un patinet que tinga tres capes.
Fer la maqueta d'una central productora d'electricitat: 
Realitzar amb unes dimensions màximes de 420x600x300 mm  
      Realitzar una maqueta d’una central productora d’electricitat.








CURS 2010 - 2011. RECUPERACIÓ.

RECUPERACIÓ DE TECNOLOGIA, TECNOLOGIA D'ALTRES ANYS, TALLER DE TECNOLOGIA I EDUCACIÓ MEDIAMBIENTAL.

LA DATA D'EXAMEN CORRESPONENT A TECNOLOGIA  TECNOLOGIA PENDENT D'ALTRES ANYS ES REALITZARÀ EL DIJOUS 1 DE SETEMBRE DE 12:00 A 13:00 h.

LES OPTATIVES, COM QUE NO HI HA EXAMEN DE RECUPERACIÓ, JA QUE SOLS ENTREGUEN EL TREBALL REALITZAT I EL/S PROJECTE/S, ES POT ENTREGAR A LES 11:50 EN EL TALLER DE TECNOLOGIA.

NO OBSTANT AIXÒ, COMPROBAR AMB LES DATES OFICIALS DEL CENTRE PER SI HI HAGUÉS ALGUN CANVI.
València, a 20 de Juny de 2011

Els alumnes que hagen de recuperar Tecnologia de 1r ESO, 3r ESO, 4t ESO, Taller de Tecnologies i Educació Mediambiental tenen en aquesta pàgina les instruccions per preparar la feina de setembre, entre els que caben destacar els examens, exercicis i projectes per l'assignatura de tecnologia en tots els cursos, i els treballs i/o projectes  en les assignatures de taller de tecnologies i educació mediambiental. Per aquesta raó, i per tindre amb els alumnes una major disponibilitat de material i d'informació al seu abast, es recomana que també fullegen la resta de pestanyes d'aquesta web per poder gaudir de una  mica més informació, a banda de la que es disposa en el llibre de text i amb les fotocòpies facilitades.

Els alumnes que tinguen suspès algun curs anterior al que li correspon per any, hauran de fer l'examen de l'assignatura pendent de l'any anterior o anteriors i també de l'any actual en que està cursant l'assignatura. L'examen estarà format per la meitat de les preguntes del curs actual i la meitat del curs anterior que ha de recuperar. També haurà de preparar un projecte del curs que porta pendent, a banda del projecte que haurà de presentar de l'actual curs. En total a presentar, dos projectes.

Si sols portara l'assignatura pendent d'any o anys anteriors, hauria de fer l'examen o presentar el treball corresponent al curs suspès amb tot el que es demana (açò és activitats, realització d'examen o entrega de treballs i el projecte, i si vol un segon projecte a fi d'assegurar-se la nota si la resta de treball que fa no eix molt bé). Sols si l'alumne porta dos cursos de la mateixa assignatura, estarà exent de presentar exercicis o activitats del curs que porta pendent. De l'actual si que n'ha de realitzar.

Espere que us servisca d'ajuda i dins del que cap, que passeu un bon estiu.


Recuperació Tecnologia 1r ESO

ASSIGNATURA   DE  TECNOLOGIA. RECUPERACIÓ SETEMBRE 2011    Curs:  1r ESO        
CONCEPTES:
L'alumne/a ha de repassar els següents continguts. En la seua recuperació es procedirà a una prova teòrica amb preguntes de tots els punts:

Important: comprovar que els exercicis corresponen amb les pàgines proposades, ja que la diferencia entre llibres fa que aquestos no coiuncidisquen al 100%.


X
Estudi de les ferramentes: família, nom, dibuix, ús, mesures de seguretat.
X
T-Introducció-0. El mètode de projectes. Fases i explicació de cada una d'elles. Recolzat per tema 1 Tecnologia i Societat.
X
T-7 Expressió Gràfica. Instruments, dibuix a mà alçada, delineat i vistes. Pag.132,134-141 exercicis 14,15,17,19,21,24,27.
X
T-4 Materials i propietats. Classificació, propietats, tipus, ….Pag.78-83 exercicis 1,2,4,7,9.
X
T-5 Fusta. Classificació, propietats, fusta, tipus, mètodes de treball i unions. Pag.86-91, 100-101 exercicis 1,2,3,4,8,9.
X
T-6 Metall. Materials metàl·lics i no metàl·lics , ferrosos i no ferrosos. Metalls, traçat, operacions amb metalls de fabricació. Pag.108-119 exercicis 1,2,9,12,18,20,21.
X
T-8 Estructures i mecanismes. T8: Pag.152-163 exercicis 1,2,5,6,7,14. Pag.164-167 exercicis 15,16 i 17.
X
T-9 Electricitat. Punt 1, 2, 4 i 5, pàg178-181 i 184-187


Tots els exercicis corresponen als punts del tema. No es fa cap de les activitats finals de cada tema. Els enunciats s’han de copiar, així com especificar el número de l’activitat.
Es recomana repassar, al final de cada tema el punt d’idees clares, ja que suposa un bon resum així com estudiar  el mapa conceptual de la mateixa pàgina a fi d’assolir les relacions entre els diferents conceptes.
PROCEDIMENTS
Realització d’un hivernacle que tinga en la seua estructura la triangulació. Les mesures: 20x15x30 (AmplexAltxProfund, mesurat en cm.). Material: palets de fusta o paper. Documentar-se prèviament sobre les distintes formes que poden tindre estes construccions. Fer el plànol i destacar característiques. Posar el nom al projectes i a la documentació entregada. Es valorarà, entre d’altres, originalitat i acabament.

També cap la possibilitat de realitzar algun projecte semblant al que hi ha en el següent enllaç, respentant també les condicions anteriors grandària màxima i realització del plànol i destacar característiques.






 OBSERVACIONS - MESURES  EDUCATIVES  PROPOSTES

Altres: Es pot completar l'estudi amb la realització d’altres exercicis dels ja reflexats en el treball. Açò és opcional. Si es realitzen, presentar quan es realitze l'examen, DEGUDAMENT DOCUMENTATS. Indicar tema i pàgina. Copiar enunciats.




CRITERIS D'AVALUACIÓ I PRESENTACIÓ DEL TREBALL   SETEMBRE


L'aprovat de l'assignatura es considerarà al superar l'examen realitzat, junt amb la valoració positiva (nota de 5 a 10) dels treballs entregats.
        
Els treballs proposats s'hauran de presentar una única vegada i totalment acabats en la data i hora que s'indique per a la realització de les proves de setembre.

La recuperació de cursos anteriors, si és el cas, haurà d'anar acompanyada dels treballs corresponents al curs i la realització de l'examen corresponent a este curs.


València, a 13 de juny del 2010


Recuperació Tecnologia 3r ESO

ASSIGNATURA   DE  TECNOLOGIA. RECUPERACIÓ SETEMBRE curs 2010 - 2011    Curs:  3r ESO  
   
CONCEPTES:
L'alumne/a ha de repassar els següents continguts. En la seua recuperació es procedirà a una prova teòrica amb preguntes de tots els punts:


Important: comprovar que els exercicis corresponen amb les pàgines proposades, ja que la diferencia entre llibres fa que aquestos no coiuncidisquen al 100%.


     Estudi de les ferramentes: família, nom, dibuix, ús, mesures de seguretat.

  Tema 1. El procés tecnològic. Fases. Anàlisi objecte tecnològic. Seguretat a l'aula taller.

      Pag 21- 2, 3, 4, 8, 9, 11.
  Tema 2. Maquinari i sistema operatiu. Llenguatge de l'ordinador, arquitectura,sistema operatiu.

    Pag 24-25 – 1,2,3,5,7,8.  Pag 31- 13, 15,17,18.  Pag 47- 1,2,3,6,7,10,20
   Tema 3. L'ordinador i els nostres projectes. L'ordinador en tecnologia. Full de càlcul.

    Pag 71-1,2,3,4,5,6,7,8 
    Tema 4. Materials d'us tècnic.

      Pag 91- 1, 2. Pag. 95- 1,2,3,4,6,7,8,9, 13, 15, 17, 19, 20, 21,22,23, 24, 25
    Tema 5. Expressió gràfica. Perspectiva isomètrica i cavallera. Vistes. Acotació.

     Pag. 121- 1, 2, 5, 6, 7, 8.

  Tema 6. Electricitat i electrònica.Electricitat. Elements del circuit. Magnituds. Circuit sèrie, paral.lel i mixt. Llei d’Ohm. Potència i energia.

     Pag. 153- 1,2,3,4,5,6    Pag. 137 27,28,29,30  Pag 131-132- 18, 19, 20, 21, 22, 23
      Tema 7. Energia i la seua transformació. Generació. Transport.       Centrals elèctriques. Energia i medi ambient.

    Pag. 173- 1, 2, 7, 8, 10, 14.
     Tema 11. Tecnologia, societat i medi ambient.

    Pag. 261- 1, 3, 7, 8, 10, 14.





 Els enunciats s’han de copiar, així com especificar el número de l’activitat.



  Es recomana repassar, al final de cada tema el punt d’idees clares, ja que suposa un bon resum així com estudiar  el mapa conceptual de la mateixa pàgina a fi d’assolir les relacions entre els diferents conceptes.


PROCEDIMENTS
Realització  d'una maqueta d'una central elèctrica a escollir. Cal realitzar els planols acotats aixi com les fases de construcció tal i com s'ha fet en els projectes realitzats durant el curs. podeu consultar l'apartat de procediments del tema 7.
Realització en excel d'una factura o pressupost del projecte de la maqueta de la central que ho construït. Recordeu aplicar correctament les fórmules i les funcions de que disposa aquest programa.


OBSERVACIONS - MESURES  EDUCATIVES  PROPOSTES

Altres: Es pot completar l'estudi amb la realització d’altres exercicis dels ja reflexats en el treball. Açò és opcional. Si es realitzen, presentar quan es realitze l'examen, DEGUDAMENT DOCUMENTATS. Indicar tema i pàgina. Copiar enunciats.



CRITERIS D'AVALUACIÓ I PRESENTACIÓ DEL TREBALL   SETEMBRE

L'aprovat de l'assignatura es considerarà al superar l'examen realitzat, junt amb la valoració positiva (nota de 5 a 10) dels treballs entregats.
        
Els treballs proposats s'hauran de presentar una única vegada i totalment acabats en la data i hora que s'indique per a la realització de les proves de setembre.

La recuperació de cursos anteriors, si és el cas, haurà d'anar acompanyada dels treballs corresponents al curs i la realització de l'examen corresponent a este curs.


València, a   21  de juny del 2010





Recuperació Tecnologia 4t ESO

ASSIGNATURA   DE  TECNOLOGIA. RECUPERACIÓ SETEMBRE curs 2010 - 2011    Curs:  4t ESO  


     
CONCEPTES:
L'alumne/a ha de repassar els següents continguts. En la seua recuperació es procedirà a una prova teòrica amb preguntes de tots els punts:

X
Estudi de les ferramentes: família, nom, dibuix, ús, mesures de seguretat.
X
T-0 Introducció. El mètode de projectes. Fases i explicació de cada una d'elles.
X
T-3 Electricitat i electrònica. Pàgina 60 – 83, o el vist a les fotocòpies.
X
T-5 Control I robòtica. P. 116-151, o el vist a les fotocòpies
X
T-6 Instal·lacions pneumàtiques i hidràulicas. P 152-175, o el vist a les fotocòpies.
X
T-7 Instal·lacions en habitatges. P 176-207,  o el vist a les fotocòpies.
X
T-8 Tecnologia i el desenvolupament històric. P 208-233, o el vist a les fotocòpies





PROCEDIMENTS (realització dels projectes)
Relització de dos ferramentes prehistòriques de les 4 realitzades a classe: Destral (obligatori) i elegir entre ganivet, agulla o raspador. Recordar caracteístiques que haurien d’acomplir les ferramentes. (forma, filet, unió amb corda, realització manual,...) i complir normes de seguretat utilitzant guants, ulleres si no es colpeja cap a baix,...

Realització amb l’excel de les següents activitats, utilitzant les fórmules estudiades a classe:
·         Realitzar la plantilla de la taula de multiplicar, en la que es reflexe una casella on s’especifique una determinada taula i que de forma automàtica al posar a quest número aparega la taula de multiplicar d’aquesta xifra, i puga ser canviada al canviar aquesta xifra.
·         Elaborar una factura en la que es destaquen les dades del comerç, les dades del comprador, codi de producte (de l’1 al 10, numerat de forma automàtica), la quantitat, la descripició del prodecte, el preu unitari, el descompte, IVA al 18%, i el subtotal. Destacar en la part de baix de la factura el total del IVA i el total de la compra.
·         Realitzar un taula de relacions numèriques per utilitzar vertader/fals, i les condicions si, no, o, y, major menor i igual. Fer-la del tipus 1=2, Fals, 2:1 ->2 Major que 1,. Posar totes aquestes relacions en exemples.

Realització del circuit REESS vist a classe. Els components els haurà d’adquirir l’alumne. Aquest circuit és opcional. De no fer-lo, haurà d’entregar els exercicis corresponets a les activitats finals de cada tema dels temes vistos en conceptes. http://www.sebyc.com/reess/





OBSERVACIONS - MESURES  EDUCATIVES  PROPOSTES

Altres: Es pot completar l'estudi amb la realització d’altres exercicis dels ja reflexats en el treball. Açò és opcional. Si es realitzen, presentar quan es realitze l'examen, DEGUDAMENT DOCUMENTATS. Indicar tema i pàgina. Copiar enunciats.



CRITERIS D'AVALUACIÓ I PRESENTACIÓ DEL TREBALL   SETEMBRE

L'aprovat de l'assignatura es considerarà al superar l'examen realitzat, junt amb la valoració positiva (nota de 5 a 10) dels treballs entregats.
        
Els treballs proposats s'hauran de presentar una única vegada i totalment acabats en la data i hora que s'indique per a la realització de les proves de setembre.

La recuperació de cursos anteriors, si és el cas, haurà d'anar acompanyada dels treballs corresponents al curs i la realització de l'examen corresponent a este curs.


València, a 14 de juny del 2010

Recuperació Taller de Tecnologies.
2n ESO

ASSIGNATURA   DE  TALLER DE TECNOLOGIES. RECUPERACIÓ SETEMBRE curs 2010 - 2011    Curs:  2n ESO  



CONCEPTES:


L'alumne/a ha de repassar els següents continguts. En la seua recuperació es procedirà a la realització d’un treball de cadascun dels punts en els que es resumisca la informació vista en aquest curs. Els treball constarà d’uns 4 fulls per tema estructurant en una portada, índex, introducció sobre cada tema, el desenvolupament de cada tema (4 fulls mínim), conclusió i bibliografia exacta dels llocs visitats o dels llibres consultats (no val posar de forma genèrica google o wikipèdia). El treball s’ha de fer a mà, excepte la portada, índex i bibliografia, que es podrà realitzar amb l’ordinador.

X
Estudi de les ferramentes: família, nom, dibuix, ús, mesures de seguretat.
X
T-Introducció-0. El mètode de projectes. Fases i explicació de cada una d'elles. Importancia d’aquest mètode en el desenvolupamnet i construcció d’un objecte.
X
T-2 Tècniques de creativitat i innovació tecnològica. Utilització de recursos bàsics i reciclatges en el desenrotllament d’idees i objectes innovadors .
X
T-3. Mecanismes. Especificar en què consisteix el mecanisme, dir que tipus de moviment trasmet o transforma i realitzar un dibuix d’aquest. Aquest tema, per ser més extens ocuparà necessàriament més de 4 pàgines.



PROCEDIMENTS (realització dels tres projectes)
Realització  d’una maqueta d’un compostador, utilitzant fulls enrotllats o pals de polo, o furgadents. Les mesures han de respectar unes grandàries al voltant de 10x10x10, incloent una tapa unida amb frontisses, o algun mecanismes que permeta obrir i tancar la tapa. Adjuntar una memòria de dos o tres fulls, segons el mètode de projectes.

Realització d’una presentació en power point sobre un producte. En primer lloc s’haurà de crear l’empresa (especificar els passos a tindre en compte segons el vist a classe, i ajudant-nos de la pàgina web de tecnologia, a la pestanya de taller de tecnologies, 2a Avaluació –www.tecnoac.blogspot.com-). En segon lloc, “inventar” un objecte destacant les seus característiques I per últim la realització de la presentació. La presentació ha de tindre com a mínim 4 diapositives.

Realització d’un projecte d’efectes encadenats amb una durada de 10 segons I amb un mínim de tres efectes.. Els efectes es poden treure dels apunts e mecanismes que es van facilitar o dels enllaços (1-16) corresponents a la pàgina web del departament de tecnologia



OBSERVACIONS - MESURES  EDUCATIVES  PROPOSTES

Altres: Es pot completar l'estudi amb la realització d’altres exercicis dels ja reflexats en el treball. Açò és opcional. Si es realitzen, presentar quan es realitze l'examen, DEGUDAMENT DOCUMENTATS. Indicar tema i pàgina. Copiar enunciats.



CRITERIS D'AVALUACIÓ I PRESENTACIÓ DEL TREBALL   SETEMBRE

L'aprovat de l'assignatura es considerarà al superar el treball presentat, junt amb la valoració positiva (nota de 5 a 10) dels treballs i/o projectes entregats.
        
Els treballs proposats s'hauran de presentar una única vegada i totalment acabats en la data i hora que s'indique per a la realització de les proves de setembre.

La recuperació de cursos anteriors, si és el cas, haurà d'anar acompanyada dels treballs corresponents al curs i la realització de l'examen o treball corresponent a este curs.


València, a 19 de juny del 2010



Recuperació Educació Mediambiental. 3r ESO

ASSIGNATURA   D'EDUCACIÓ MEDIAMBIENTAL . RECUPERACIÓ SETEMBRE curs 2010 - 2011    Curs:  3r ESO  




CONCEPTES:


L'alumne/a ha de repassar els següents continguts. En la seua recuperació es procedirà a la realització d’un treball de cadascun dels punts en els que es resumisca la informació vista en aquest curs. Els treball constarà d’uns 7 fulls per tema estructurant en una portada, índex, introducció sobre cada tema, el desenvolupament de cada tema (7 fulls mínim), conclusió i bibliografia exacta dels llocs visitats o dels llibres consultats (no val posar de forma genèrica google o wikipèdia). El treball s’ha de fer a mà, excepte la portada, índex i bibliografia, que es podrà realitzar amb l’ordinador. Es pot realitzar tot en el mateix treball, que haurà de tindre un mínim de 25 fulls. Si s’incorporen fotos, esquemes i altra informació, considerar-lo com annex, de forma que augmentarà la quantitat de fulls totals.

X
Tema 1: Orige de la vida. La creació de l’univers i dels planetes. Aparició de la vida sobre la Terra. Causes i conseqüències.
X
Tema 2:  Ecologia i ecosistemes. Biodiversitat. Productors, consumidors i descomponedors.
X
Tema 3: Els cicles biogeoquímics. Influència dels clices en el medi ambient. El cicle de l’aigua, oxígen, carboni, nitrogen, sofre, fosfor. Importància dels cicles per la vida. Entrada I eixida dels diferents elements en els organismes. Dipòsits dels elements en el temps.



La part de procediments tracta de fer el següent treball:
PROCEDIMENTS:
Relització  d’un treball teòric sobre les tasques de muntatge i iniciació d’un jardi, amb els que es consideren els següents punts (amb les mateixes condicions que el treball de la part de conceptes):
·         Tipus de sols i característiques.
·         Tipus de plantes segons sols, temperatura i humitat.
·         Importància del compostador.
·         Carències dels sols; enfermetst en les plantes.
·         Èpoques de creixement i poda de plantes i arbres.
·         Xarxes de regadiu. Regadiu a manta o per degoteig, característiques, avantatges i inconvenients.
·       La vegetació mediterrània. Característiques.
·         Enfermetats típiques de plantes ornamentals.
·         Control biològic de plagues.

Els dos treballs s'han de presentar en la data acordada pel centre per realitzar la recuperació de l'assignatura.


OBSERVACIONS - MESURES  EDUCATIVES  PROPOSTES

Altres: Es pot completar l'estudi amb la realització d’altres exercicis dels ja reflexats en el treball. Açò és opcional. Si es realitzen, presentar quan es realitze l'examen, DEGUDAMENT DOCUMENTATS. Indicar tema i pàgina. Copiar enunciats.



CRITERIS D'AVALUACIÓ I PRESENTACIÓ DEL TREBALL   SETEMBRE

L'aprovat de l'assignatura es considerarà al superar el treball presentat, junt amb la valoració positiva (nota de 5 a 10) dels treballs i/o projectes entregats.
        
Els treballs proposats s'hauran de presentar una única vegada i totalment acabats en la data i hora que s'indique per a la realització de les proves de setembre.

La recuperació de cursos anteriors, si és el cas, haurà d'anar acompanyada dels treballs corresponents al curs i la realització de l'examen o treball corresponent a este curs.


València, a 19 de juny del 2010



RECUPERACIÓ SETEMBRE 2012
CURS 2011 2012


ASSIGNATURA DE TECNOLOGIES. SETEMBRE 2012 
Curs:1r ESO (Editorial Bruño)
  • Realitzar examen dels temes 1 al 5, Editorial Bruño: (OBLIGATORI).
  • Realitzar: (OBLIGATORI).
    • Tema 1, 2 i 3 del Volum 1, Tema 4 del Volum 2: Activitats finals del tema, Aplica el que has aprés. Realitzar-les totes, copiant els enunciats. Els treballs es fan a mà.
  • Projecte: (OBLIGATORI).
    • Pont Leonardo Da Vinci (Pàg. 54 i 55) utilitzant palets de paper. Realitzar la memòria segons el mètode D-V-D-P-C-A.
No respectar aquestes condicions implica no acceptar els treballs.

Alcúdia de Crespins, 27 de juny de 2012




ASSIGNATURA DE TECNOLOGIES. SETEMBRE 2012 
Curs:3r ESO (Editorial Bruño) 
  • Realitzar examen dels temes 1 al 7, Editorial Bruño: (OBLIGATORI).
  • Realitzar: (OBLIGATORI)
    • Tema 1, 2,3 i 4 del Volum 1, Tema 5, 6 i 7 del Volum 2: Activitats finals del tema, Aplica el que has aprés. Realitzar-les totes, copiant els enunciats. Els treballs es fan a mà.
  • Projecte: Realitzar els dos. (OBLIGATORI).
    • Realització d’un objecte de plàstic (silicona). Realitzar un patinet que tinga tres capes.
    • Realitzar una maqueta d’una central productora d’electricitat.
    • Realitzar les memòries segons el mètode D-V-D-P-C-A dels dos projectes.
No respectar aquestes condicions implica no acceptar els treballs.

Alcúdia de Crespins, 27 de juny de 2012

Les condicions de recuperació són les següents:

La recuperació de l’assignatura en setembre implica la realització d’un examen de tot el temari corresponent a l’assignatura, la realització dels projectes realitzats durant l’any, tractant el mateix tema però diferent projecte, i com a valoració personal de l’esforç de l’alumne, determinats exercicis del llibre o de distints fulls que es puguen donar i altres treball que l’alumne faça per interès propi, com treballs de recerca, resums del temari o altres exercicis que es puguen fer. Els percentatges estipulats en aquesta convocatòria corresponen al 50 % a la prova escrita, 40 als projectes i 10% a la resta d’exercicis, treball voluntaris, resums, etc, essent els projectes d’elaboració per part de l’alumne, i que estiguen documentats amb les memòries. (15% memòria i 25% projecte) 



PENDENTS ANYS ANTERIORS

ASSIGNATURA   DE  TECNOLOGIES RECUPERACIÓ SETEMBRE 2012 Curs:  1r ESO (EDITORIAL OXFORD)
CONCEPTES:
L'alumne/a ha de repassar els següents continguts. En la seua recuperació es procedirà a una prova teòrica amb preguntes de tots els punts:
X
Estudi de les ferramentes: família, nom, dibuix, ús, mesures de seguretat.
X
T-Introducció-0. El mètode de projectes. Fases i explicació de cada una d'elles. Recolzat per tema 1 Tecnologia i Societat.
X
T-7 Expressió Gràfica. Instruments, dibuix a mà alçada, delineat i vistes. Pag.132,134-141 exercicis 14,15,17,19,21,24,27.
X
T-4 Materials i propietats. Classificació, propietats, tipus, ….Pag.78-83 exercicis 1,2,4,7,9.
X
T-5 Fusta. Classificació, propietats, fusta, tipus, mètodes de treball i unions. Pag.86-91, 100-101 exercicis 1,2,3,4,8,9.
X
T-6 Metall. Materials metàl·lics i no metàl·lics , ferrosos i no ferrosos. Metalls, traçat, operacions amb metalls de fabricació. Pag.108-119 exercicis 1,2,9,12,18,20,21.
X
T-8 Estructures i mecanismes. T8: Pag.152-163 exercicis 1,2,5,6,7,14. Pag.164-167 exercicis 15,16 i 17.
X
T-9 Electricitat. Punt 1, 2, 4 i 5, pàg178-181 i 184-187

Tots els exercicis corresponen als punts del tema. No es fa cap de les activitats finals de cada tema. Els enunciats s’han de copiar, així com especificar el número de l’activitat.
Es recomana repassar, al final de cada tema el punt d’idees clares, ja que suposa un bon resum així com estudiar  el mapa conceptual de la mateixa pàgina a fi d’assolir les relacions entre els diferents conceptes.
PROCEDIMENTS
Realització d’un hivernacle que tinga en la seua estructura la triangulació. Les mesures: 20x15x30 (AmplexAltxProfund, mesurat en cm.). Material: palets de fusta o paper. Documentar-se prèviament sobre les distintes formes que poden tindre estes construccions. Fer el plànol i destacar característiques. Posar el nom al projectes i a la documentació entregada. Es valorarà, entre d’altres, originalitat i acabament.




CRITERIS D'AVALUACIÓ I PRESENTACIÓ DEL TREBALL   SETEMBRE
Les condicions de recuperació són les següents:

La recuperació de l’assignatura en setembre implica la realització d’un examen de tot el temari corresponent a l’assignatura, la realització dels projectes realitzats durant l’any, tractant el mateix tema però diferent projecte, i com a valoració personal de l’esforç de l’alumne, determinats exercicis del llibre o de distints fulls que es puguen donar i altres treball que l’alumne faça per interès propi, com treballs de recerca, resums del temari o altres exercicis que es puguen fer. Els percentatges estipulats en aquesta convocatòria corresponen al 50 % a la prova escrita, 40 als projectes i 10% a la resta d’exercicis, treball voluntaris, resums, etc, essent els projectes d’elaboració per part de l’alumne, i que estiguen documentats amb les memòries. (15% memòria i 25% projecte) 




València, a 27 de juny del 2012




TALLER DE  TECNOLOGIES. RECUPERACIÓ SETEMBRE 2012 
Curs:  2n ESO

CONCEPTES:
L'alumne/a ha de repassar els següents continguts. En la seua recuperació es procedirà a la realització d’un treball de cadascun dels punts en els que es resumisca la informació vista en aquest curs. Els treball constarà d’uns 4 fulls per tema estructurant en una portada, índex, introducció sobre cada tema, el desenvolupament de cada tema (4 fulls mínim), conclusió i bibliografia exacta dels llocs visitats o dels llibres consultats (no val posar de forma genèrica google o wikipèdia). El treball s’ha de fer a mà, excepte la portada, índex i bibliografia, que es podrà realitzar amb l’ordinador.
X
Estudi de les ferramentes: família, nom, dibuix, ús, mesures de seguretat.
X
T-Introducció-0. El mètode de projectes. Fases i explicació de cada una d'elles. Importancia d’aquest mètode en el desenvolupamnet i construcció d’un objecte.
X
T-2 Tècniques de creativitat i innovació tecnològica. Utilització de recursos bàsics i reciclatges en el desenrotllament d’idees i objectes innovadors .
X
T-3. Mecanismes. Especificar en què consisteix el mecanismes, dir que tipus de moviment trasmet o transforma i realitzar un dibuix d’aques. Aquest tema, per ser més extens ocuparà necessàriament més de 4 pàgines.



PROCEDIMENTS (realització dels tres projectes)
Relització  d’una maqueta d’un compostador, utilitzant fulls enrotllats o pals de polo, o furgadents. Les mesures han de respectar unes grandàries al voltant de 10x10x10 cm., incloent una tapa unida amb frontisses, o algun mecanismes que permeta obrir i tancar la tapa. Adjuntar una memòria de dos o tres fulls, segons el mètode de projectes.

Realització d’una presentació en power point sobre un producte. En primer lloc s’haurà de crear l’empresa (especificar els passos a tindre en compte segons el vist a classe, i ajudant-nos de la pàgina web de tecnologia, a la pestanya de taller de tecnologies, 2a Avaluació –www.tecnoac.blogspot.com-). En segon lloc, “inventar” un objecte destacant les seus característiques i per últim la realització de la presentació. La presentació ha de tindre com a mínim 4 diapositives.

Realització d’un projecte d’efectes encadenats amb una durada de 10 segons i amb un mínim de tres efectes. Els efectes es poden treure dels apunts de mecanismes que es van facilitar o dels enllaços (1-16) corresponents a la pàgina web del departament de tecnologia.


CRITERIS D'AVALUACIÓ I PRESENTACIÓ DEL TREBALL   SETEMBRE

L'aprovat de l'assignatura es considerarà al superar amb nota de 5 a 10 el treball realitzat, junt amb la valoració positiva (nota de 5 a 10) de la part de procediments.

         Els treballs proposats s'hauran de presentar una única vegada i totalment acabats en la data i hora que s'indique per a la realització de les proves de setembre.

Per la realització de la recuperació, entregar aquest full i els treballs al professor del nou curs per a la tutoria de la recuperació.enció  dels mitjans materials d'ús comú, l'educació i el respecte en el tracte amb companys i professors con 
València, a 27 de juny del 2012












CURS 2011 - 2012. RECUPERACIÓ. PROVA EXTRAORDINÀRIA
 CURS 2010 - 2011.

DATA: 8 - MAIG - 2012, 16:30 h.
al centre.

RECUPERACIÓ DE TECNOLOGIA, TECNOLOGIA D'ALTRES ANYS, TALLER DE TECNOLOGIA I EDUCACIÓ MEDIAMBIENTAL.

LA RECUPERACIÓ DE TECNOLOGIES I TECNOLOGIES PENDENTS D'ALTRES ANYS ES REALITZARAN ENTRE FEBRER I MAIG DE 2012.

LES OPTATIVES RECUPEREN MITJANÇANT TREBALL.

ES RECORDA ALS ALUMNES QUE ES PRESENTEN A AQUESTES PROVES QUE L'EDITORIAL UTILITZADA EN LA RECUPERACIÓ DE L'ASSIGNATURA CORRESPON A OXFORD, EN EL CURSOS DE 1r I 3r DE LA ESO. EN 2n I 4t, AIXÍ COM LES OPTATIVES NO TENEN LLIBRE GUIA, PERÒ SI TENEN EL MATERIAL QUE ES VA TREBALLAR A CLASSE. SI NO ES DISPOSA, TAMBÉ CORRESPON A AQUEST EL MATERIAL UTILITZAT PER L'ANTERIOR PROFESSOR.

Alcúdia de Crespins, a 1 d'Octubre de 2011

Els alumnes que hagen de recuperar Tecnologia de 1r ESO, 3r ESO, 4t ESO, Taller de Tecnologies i Educació Mediambiental tenen en aquesta pàgina les instruccions per preparar la feina de la prova extraordinària, entre els que caben destacar els examens, exercicis i projectes per l'assignatura de tecnologia en tots els cursos, i els treballs i/o projectes  en les assignatures de taller de tecnologies i educació mediambiental. Per aquesta raó, i per tindre amb els alumnes una major disponibilitat de material i d'informació al seu abast, es recomana que també fullegen la resta de pestanyes d'aquesta web per poder gaudir de una  mica més informació, a banda de la que es disposa en el llibre de text i amb les fotocòpies facilitades.

Els alumnes que tinguen suspès algun curs anterior al que li correspon per any, hauran de fer l'examen de l'assignatura pendent de l'any anterior o anteriors i també de l'any actual en que està cursant l'assignatura. L'examen estarà format per la meitat de les preguntes del curs actual i la meitat del curs anterior que ha de recuperar. També haurà de preparar un projecte del curs que porta pendent, a banda del projecte que haurà de presentar de l'actual curs. En total a presentar, dos projectes.

Si sols portara l'assignatura pendent d'any o anys anteriors, hauria de fer l'examen i/o presentar el treball corresponent al curs suspès amb tot el que es demana (açò és activitats, realització d'examen o entrega de treballs i el projecte, i si vol un segon projecte a fi d'assegurar-se la nota si la resta de treball que fa no eix molt bé). Sols si l'alumne porta dos cursos de la mateixa assignatura, estarà exent de presentar exercicis o activitats del curs que porta pendent. De l'actual si que n'ha de realitzar.

Espere que us servisca d'ajuda i si teniu algun dubte podeu posar-vos en contacte amb el professor, al que podreu trobar a la sala de professors o al taller.



Recuperació Tecnologia 1r ESO

ASSIGNATURA   DE  TECNOLOGIA. PROVA EXTRAORDINÀRIA 2012    Curs:  1r ESO        
CONCEPTES:
L'alumne/a ha de repassar els següents continguts. En la seua recuperació es procedirà a una prova teòrica amb preguntes de tots els punts:

Important: comprovar que els exercicis corresponen amb les pàgines proposades, ja que la diferencia entre llibres fa que aquestos no coiuncidisquen al 100%.

Els exercicis si es realitzen, han d'estar copiats els enunciats dels exercicis. NO ES COMPTABILITZARAN SI NO ESTAN DOCUMENTATS TOTALMENT COM ACÍ ES DEMANA.


X
Estudi de les ferramentes: família, nom, dibuix, ús, mesures de seguretat.
X
T-Introducció-0. El mètode de projectes. Fases i explicació de cada una d'elles. Recolzat per tema 1 Tecnologia i Societat.
X
T-7 Expressió Gràfica. Instruments, dibuix a mà alçada, delineat i vistes. Pag.132,134-141 exercicis 14,15,17,19,21,24,27.
X
T-4 Materials i propietats. Classificació, propietats, tipus, ….Pag.78-83 exercicis 1,2,4,7,9.
X
T-5 Fusta. Classificació, propietats, fusta, tipus, mètodes de treball i unions. Pag.86-91, 100-101 exercicis 1,2,3,4,8,9.
X
T-6 Metall. Materials metàl·lics i no metàl·lics , ferrosos i no ferrosos. Metalls, traçat, operacions amb metalls de fabricació. Pag.108-119 exercicis 1,2,9,12,18,20,21.
X
T-8 Estructures i mecanismes. T8: Pag.152-163 exercicis 1,2,5,6,7,14. Pag.164-167 exercicis 15,16 i 17.
X
T-9 Electricitat. Punt 1, 2, 4 i 5, pàg178-181 i 184-187


Tots els exercicis corresponen als punts del tema. No es fa cap de les activitats finals de cada tema. Els enunciats s’han de copiar, així com especificar el número de l’activitat.
Es recomana repassar, al final de cada tema el punt d’idees clares, ja que suposa un bon resum així com estudiar  el mapa conceptual de la mateixa pàgina a fi d’assolir les relacions entre els diferents conceptes.
PROCEDIMENTS
Realització de dos projecte indicat a l'enllaç següent, amb unes dimensions màximes de: 20x15x30 (AmplexAltxProfund, mesurat en cm.). Material: fusta contraxapada o DM. Documentar-se prèviament sobre les distintes formes que poden tindre estes construccions. Fer el plànol i destacar característiques. Posar el nom al projectes i a la documentació entregada. Es valorarà, entre d’altres, originalitat i acabament.Quan s'elegisquen els projectes, indicar el projecte elegit i raonar perquè s'ha agafat aquest.









CRITERIS D'AVALUACIÓ I PRESENTACIÓ DEL TREBALL.

L'aprovat de l'assignatura es considerarà al superar l'examen realitzat, junt amb la valoració positiva (nota de 5 a 10) dels treballs entregats.
        
Els treballs proposats s'hauran de presentar una única vegada i totalment acabats en la data i hora que s'indique per a la realització de les proves de setembre.

La recuperació de cursos anteriors, si és el cas, haurà d'anar acompanyada dels treballs corresponents al curs i la realització de l'examen corresponent a este curs.

Valoració de les parts:


. Els percentatges estipulats en aquesta convocatòria corresponen al 50 % a la prova escrita, 40 als projectes i 10% a la resta d’exercicis, treball voluntaris, resums, etc, essent els projectes d’elaboració per part de l’alumne, i que estiguen documentats amb les memòries. (15% memòria i 25% projecte)




Alcúdia de Crespins,  9 d'Octubre del 2011


Recuperació Tecnologia 3r ESO

ASSIGNATURA   DE  TECNOLOGIA. PROVA EXTRAORDINÀRIA 2012    Curs:  3r ESO  
   
CONCEPTES:
L'alumne/a ha de repassar els següents continguts. En la seua recuperació es procedirà a una prova teòrica amb preguntes de tots els punts:


Important: comprovar que els exercicis corresponen amb les pàgines proposades, ja que la diferencia entre llibres fa que aquestos no coiuncidisquen al 100%.


     Estudi de les ferramentes: família, nom, dibuix, ús, mesures de seguretat.

  Tema 1. El procés tecnològic. Fases. Anàlisi objecte tecnològic. Seguretat a l'aula taller.

      Pag 21- 2, 3, 4, 8, 9, 11.
  Tema 2. Maquinari i sistema operatiu. Llenguatge de l'ordinador, arquitectura,sistema operatiu.

    Pag 24-25 – 1,2,3,5,7,8.  Pag 31- 13, 15,17,18.  Pag 47- 1,2,3,6,7,10,20
   Tema 3. L'ordinador i els nostres projectes. L'ordinador en tecnologia. Full de càlcul.

    Pag 71-1,2,3,4,5,6,7,8 
    Tema 4. Materials d'us tècnic.

      Pag 91- 1, 2. Pag. 95- 1,2,3,4,6,7,8,9, 13, 15, 17, 19, 20, 21,22,23, 24, 25
    Tema 5. Expressió gràfica. Perspectiva isomètrica i cavallera. Vistes. Acotació.

     Pag. 121- 1, 2, 5, 6, 7, 8.

  Tema 6. Electricitat i electrònica.Electricitat. Elements del circuit. Magnituds. Circuit sèrie, paral.lel i mixt. Llei d’Ohm. Potència i energia.

     Pag. 153- 1,2,3,4,5,6    Pag. 137 27,28,29,30  Pag 131-132- 18, 19, 20, 21, 22, 23
      Tema 7. Energia i la seua transformació. Generació. Transport.       Centrals elèctriques. Energia i medi ambient.

    Pag. 173- 1, 2, 7, 8, 10, 14.
     Tema 11. Tecnologia, societat i medi ambient.

    Pag. 261- 1, 3, 7, 8, 10, 14.




 Els enunciats s’han de copiar, així com especificar el número de l’activitat.  NO ES COMPTABILITZARAN SI NO ESTAN DOCUMENTATS TOTALMENT COM ACÍ ES DEMANA.



  Es recomana repassar, al final de cada tema el punt d’idees clares, ja que suposa un bon resum així com estudiar  el mapa conceptual de la mateixa pàgina a fi d’assolir les relacions entre els diferents conceptes.


PROCEDIMENTS
Realització  d'una maqueta d'una barrera automàtica de parquing. Cal realitzar els planols acotats aixi com les fases de construcció tal i com s'ha fet en els projectes realitzats durant el curs. Per realitzar aquest tipus de barrera, podeu consultar la web de mecanismes: (Consultar al professor per comprendre el mecanisme.)


Realització en excel d'una factura o pressupost del projecte de la maqueta de la barrera que s'ha construït. Recordeu aplicar correctament les fórmules i les funcions de que disposa aquest programa.









CRITERIS D'AVALUACIÓ I PRESENTACIÓ DEL TREBALL.

L'aprovat de l'assignatura es considerarà al superar l'examen realitzat, junt amb la valoració positiva (nota de 5 a 10) dels treballs entregats.
        
Els treballs proposats s'hauran de presentar una única vegada i totalment acabats en la data i hora que s'indique per a la realització de les proves de setembre.

La recuperació de cursos anteriors, si és el cas, haurà d'anar acompanyada dels treballs corresponents al curs i la realització de l'examen corresponent a este curs.

Valoració de les parts:


. Els percentatges estipulats en aquesta convocatòria corresponen al 50 % a la prova escrita, 40 als projectes i 10% a la resta d’exercicis, treball voluntaris, resums, etc, essent els projectes d’elaboració per part de l’alumne, i que estiguen documentats amb les memòries. (15% memòria i 25% projecte)



Alcúdia de Crespins,  20 d'Octubre del 2011

Recuperació Tecnologia 4t ESO

ASSIGNATURA   DE  TECNOLOGIA. PROVA EXTRAORDINÀRIA 2012    Curs:  4t ESO  

     
CONCEPTES:
L'alumne/a ha de repassar els següents continguts. En la seua recuperació es procedirà a una prova teòrica amb preguntes de tots els punts:


Important: comprovar que els exercicis corresponen amb les pàgines proposades, ja que la diferencia entre llibres fa que aquestos no coiuncidisquen al 100%.

Els exercicis si es realitzen, han d'estar copiats els enunciats dels exercicis. NO ES COMPTABILITZARAN SI NO ESTAN DOCUMENTATS TOTALMENT COM ACÍ ES DEMANA.



X
Estudi de les ferramentes: família, nom, dibuix, ús, mesures de seguretat.
X
T-0 Introducció. El mètode de projectes. Fases i explicació de cada una d'elles.
X
T-3 Electricitat i electrònica. Pàgina 60 – 83, o el vist a les fotocòpies.
X
T-5 Control I robòtica. P. 116-151, o el vist a les fotocòpies
X
T-6 Instal·lacions pneumàtiques i hidràulicas. P 152-175, o el vist a les fotocòpies.
X
T-7 Instal·lacions en habitatges. P 176-207,  o el vist a les fotocòpies.
X
T-8 Tecnologia i el desenvolupament històric. P 208-233, o el vist a les fotocòpies




PROCEDIMENTS (realització dels projectes)
Relització de dos ferramentes prehistòriques de les 4 realitzades a classe: Destral (obligatori) i elegir entre ganivet, agulla o raspador. Recordar caracteístiques que haurien d’acomplir les ferramentes. (forma, filet, unió amb corda, realització manual,...) i complir normes de seguretat utilitzant guants, ulleres si no es colpeja cap a baix,...

Realització amb l’excel de les següents activitats, utilitzant les fórmules estudiades a classe:
·         Realitzar la plantilla de la taula de multiplicar, en la que es reflexe una casella on s’especifique una determinada taula i que de forma automàtica al posar a quest número aparega la taula de multiplicar d’aquesta xifra, i puga ser canviada al canviar aquesta xifra.
·         Elaborar una factura en la que es destaquen les dades del comerç, les dades del comprador, codi de producte (de l’1 al 10, numerat de forma automàtica), la quantitat, la descripició del prodecte, el preu unitari, el descompte, IVA al 18%, i el subtotal. Destacar en la part de baix de la factura el total del IVA i el total de la compra.
·         Realitzar un taula de relacions numèriques per utilitzar vertader/fals, i les condicions si, no, o, y, major menor i igual. Fer-la del tipus 1=2, Fals, 2:1 ->2 Major que 1,. Posar totes aquestes relacions en exemples.

Realització del circuit REESS vist a classe. Els components els haurà d’adquirir l’alumne. Aquest circuit és opcional. De no fer-lo, haurà d’entregar els exercicis corresponets a les activitats finals de cada tema dels temes vistos en conceptes. http://www.sebyc.com/reess/




CRITERIS D'AVALUACIÓ I PRESENTACIÓ DEL TREBALL.

L'aprovat de l'assignatura es considerarà al superar l'examen realitzat, junt amb la valoració positiva (nota de 5 a 10) dels treballs entregats.
        
Els treballs proposats s'hauran de presentar una única vegada i totalment acabats en la data i hora que s'indique per a la realització de les proves de setembre.

La recuperació de cursos anteriors, si és el cas, haurà d'anar acompanyada dels treballs corresponents al curs i la realització de l'examen corresponent a este curs.

Valoració de les parts:


. Els percentatges estipulats en aquesta convocatòria corresponen al 50 % a la prova escrita, 40 als projectes i 10% a la resta d’exercicis, treball voluntaris, resums, etc, essent els projectes d’elaboració per part de l’alumne, i que estiguen documentats amb les memòries. (15% memòria i 25% projecte)

Alcúdia de Crespins, 20 d'Octubre del 2011

Recuperació Taller de Tecnologies.
2n ESO

ASSIGNATURA   DE  TALLER DE TECNOLOGIES. PROVA EXTRAORDINÀRIA 2012    Curs:  2n ESO  


CONCEPTES:

L'alumne/a ha de repassar els següents continguts. En la seua recuperació es procedirà a la realització d’un treball de cadascun dels punts en els que es resumisca la informació vista en aquest curs. Els treball constarà d’uns 4 fulls per tema estructurant en una portada, índex, introducció sobre cada tema, el desenvolupament de cada tema (4 fulls mínim), conclusió i bibliografia exacta dels llocs visitats o dels llibres consultats (no val posar de forma genèrica google o wikipèdia). El treball s’ha de fer a mà, excepte la portada, índex i bibliografia, que es podrà realitzar amb l’ordinador.

X
Estudi de les ferramentes: família, nom, dibuix, ús, mesures de seguretat.
X
T-Introducció-0. El mètode de projectes. Fases i explicació de cada una d'elles. Importancia d’aquest mètode en el desenvolupamnet i construcció d’un objecte.
X
T-2 Tècniques de creativitat i innovació tecnològica. Utilització de recursos bàsics i reciclatges en el desenrotllament d’idees i objectes innovadors .
X
T-3. Mecanismes. Especificar en què consisteix el mecanisme, dir que tipus de moviment trasmet o transforma i realitzar un dibuix d’aquest. Aquest tema, per ser més extens ocuparà necessàriament més de 4 pàgines.



PROCEDIMENTS (realització dels tres projectes)
Realització  d’una maqueta d’un compostador, utilitzant fulls enrotllats o pals de polo, o furgadents. Les mesures han de respectar unes grandàries al voltant de 10x10x10, incloent una tapa unida amb frontisses, o algun mecanismes que permeta obrir i tancar la tapa. Adjuntar una memòria de dos o tres fulls, segons el mètode de projectes.

Realització d’una presentació en power point sobre un producte. En primer lloc s’haurà de crear l’empresa (especificar els passos a tindre en compte segons el vist a classe, i ajudant-nos de la pàgina web de tecnologia, a la pestanya de taller de tecnologies, 2a Avaluació –www.tecnoac.blogspot.com-). En segon lloc, “inventar” un objecte destacant les seus característiques I per últim la realització de la presentació. La presentació ha de tindre com a mínim 4 diapositives.

Realització d’un projecte d’efectes encadenats amb una durada de 10 segons I amb un mínim de tres efectes.. Els efectes es poden treure dels apunts e mecanismes que es van facilitar o dels enllaços (1-16) corresponents a la pàgina web del departament de tecnologia



OBSERVACIONS - MESURES  EDUCATIVES  PROPOSTES

Altres: Es pot completar l'estudi amb la realització d’altres exercicis dels ja reflexats en el treball. Açò és opcional. Si es realitzen, presentar quan es realitze l'examen, DEGUDAMENT DOCUMENTATS. Indicar tema i pàgina. Copiar enunciats.




CRITERIS D'AVALUACIÓ I PRESENTACIÓ DEL TREBALL.
L'aprovat de l'assignatura es considerarà al superar el treball presentat, junt amb la valoració positiva (nota de 5 a 10) dels treballs i/o projectes entregats.
        
Els treballs proposats s'hauran de presentar una única vegada i totalment acabats en la data i hora que s'indique per a la realització de les proves de setembre.

La recuperació de cursos anteriors, si és el cas, haurà d'anar acompanyada dels treballs corresponents al curs i la realització de l'examen o treball corresponent a este curs.



Valoració:


Els percentatges estipulats en aquesta convocatòria corresponen al 100 % al treball. Si l'alumne amplia informació al respecte, sempre que aquesta estiga ben documentada, acabada i presentada, i que siga treball del propi alumne que puga respondre si es fan preguntes d'aquest treball es comptabilitzarà com un esforç per superar l'assignatura, tenint en compte que podria sumar un 10% extra.




Alcúdia de Crespins, 20 d'Octubre del 2011


Recuperació Educació Mediambiental. 3r ESO

ASSIGNATURA   D'EDUCACIÓ MEDIAMBIENTAL PROVA EXTRAORDINÀRIA 2012    Curs:  3r ESO  



CONCEPTES:

L'alumne/a ha de repassar els següents continguts. En la seua recuperació es procedirà a la realització d’un treball de cadascun dels punts en els que es resumisca la informació vista en aquest curs. Els treball constarà d’uns 7 fulls per tema estructurant en una portada, índex, introducció sobre cada tema, el desenvolupament de cada tema (7 fulls mínim), conclusió i bibliografia exacta dels llocs visitats o dels llibres consultats (no val posar de forma genèrica google o wikipèdia). El treball s’ha de fer a mà, excepte la portada, índex i bibliografia, que es podrà realitzar amb l’ordinador. Es pot realitzar tot en el mateix treball, que haurà de tindre un mínim de 25 fulls. Si s’incorporen fotos, esquemes i altra informació, considerar-lo com annex, de forma que augmentarà la quantitat de fulls totals.

X
Tema 1: Orige de la vida. La creació de l’univers i dels planetes. Aparició de la vida sobre la Terra. Causes i conseqüències.
X
Tema 2:  Ecologia i ecosistemes. Biodiversitat. Productors, consumidors i descomponedors.
X
Tema 3: Els cicles biogeoquímics. Influència dels clices en el medi ambient. El cicle de l’aigua, oxígen, carboni, nitrogen, sofre, fosfor. Importància dels cicles per la vida. Entrada I eixida dels diferents elements en els organismes. Dipòsits dels elements en el temps.



La part de procediments tracta de fer el següent treball:
PROCEDIMENTS:
Relització  d’un treball teòric sobre les tasques de muntatge i iniciació d’un jardi, amb els que es consideren els següents punts (amb les mateixes condicions que el treball de la part de conceptes):
·         Tipus de sols i característiques.
·         Tipus de plantes segons sols, temperatura i humitat.
·         Importància del compostador.
·         Carències dels sols; enfermetst en les plantes.
·         Èpoques de creixement i poda de plantes i arbres.
·         Xarxes de regadiu. Regadiu a manta o per degoteig, característiques, avantatges i inconvenients.
·       La vegetació mediterrània. Característiques.
·         Enfermetats típiques de plantes ornamentals.
·         Control biològic de plagues.

Els dos treballs s'han de presentar en la data acordada pel centre per realitzar la recuperació de l'assignatura.


OBSERVACIONS - MESURES  EDUCATIVES  PROPOSTES

Altres: Es pot completar l'estudi amb la realització d’altres exercicis dels ja reflexats en el treball. Açò és opcional. Si es realitzen, presentar quan es realitze l'examen, DEGUDAMENT DOCUMENTATS. Indicar tema i pàgina. Copiar enunciats.



CRITERIS D'AVALUACIÓ I PRESENTACIÓ DEL TREBALL.
L'aprovat de l'assignatura es considerarà al superar el treball presentat, junt amb la valoració positiva (nota de 5 a 10) dels treballs i/o projectes entregats.
        
Els treballs proposats s'hauran de presentar una única vegada i totalment acabats en la data i hora que s'indique per a la realització de les proves de setembre.

La recuperació de cursos anteriors, si és el cas, haurà d'anar acompanyada dels treballs corresponents al curs i la realització de l'examen o treball corresponent a este curs.



Valoració:


Els percentatges estipulats en aquesta convocatòria corresponen al 100 % al treball. Si l'alumne amplia informació al respecte, sempre que aquesta estiga ben documentada, acabada i presentada, i que siga treball del propi alumne que puga respondre si es fan preguntes d'aquest treball es comptabilitzarà com un esforç per superar l'assignatura, tenint en compte que podria sumar un 10% extra.


Alcúdia de Crespins, 20 d'Octubre del 2011






CURS 2010 - 2011. RECUPERACIÓ.

RECUPERACIÓ DE TECNOLOGIA, TECNOLOGIA D'ALTRES ANYS, TALLER DE TECNOLOGIA I EDUCACIÓ MEDIAMBIENTAL.


LA DATA D'EXAMEN CORRESPONENT A TECNOLOGIA I  TECNOLOGIA PENDENT D'ALTRES ANYS ES REALITZARÀ EL DIJOUS 1 DE SETEMBRE DE 12:00 A 13:00 h.


LES OPTATIVES, COM QUE NO HI HA EXAMEN DE RECUPERACIÓ, JA QUE SOLS ENTREGUEN EL TREBALL REALITZAT I EL/S PROJECTE/S, ES POT ENTREGAR A LES 11:50 EN EL TALLER DE TECNOLOGIA.


NO OBSTANT AIXÒ, COMPROBAR AMB LES DATES OFICIALS DEL CENTRE PER SI HI HAGUÉS ALGUN CANVI.
València, a 20 de Juny de 2011

Els alumnes que hagen de recuperar Tecnologia de 1r ESO, 3r ESO, 4t ESO, Taller de Tecnologies i Educació Mediambiental tenen en aquesta pàgina les instruccions per preparar la feina de setembre, entre els que caben destacar els examens, exercicis i projectes per l'assignatura de tecnologia en tots els cursos, i els treballs i/o projectes  en les assignatures de taller de tecnologies i educació mediambiental. Per aquesta raó, i per tindre amb els alumnes una major disponibilitat de material i d'informació al seu abast, es recomana que també fullegen la resta de pestanyes d'aquesta web per poder gaudir de una  mica més informació, a banda de la que es disposa en el llibre de text i amb les fotocòpies facilitades.

Els alumnes que tinguen suspès algun curs anterior al que li correspon per any, hauran de fer l'examen de l'assignatura pendent de l'any anterior o anteriors i també de l'any actual en que està cursant l'assignatura. L'examen estarà format per la meitat de les preguntes del curs actual i la meitat del curs anterior que ha de recuperar. També haurà de preparar un projecte del curs que porta pendent, a banda del projecte que haurà de presentar de l'actual curs. En total a presentar, dos projectes.

Si sols portara l'assignatura pendent d'any o anys anteriors, hauria de fer l'examen o presentar el treball corresponent al curs suspès amb tot el que es demana (açò és activitats, realització d'examen o entrega de treballs i el projecte, i si vol un segon projecte a fi d'assegurar-se la nota si la resta de treball que fa no eix molt bé). Sols si l'alumne porta dos cursos de la mateixa assignatura, estarà exent de presentar exercicis o activitats del curs que porta pendent. De l'actual si que n'ha de realitzar.

Espere que us servisca d'ajuda i dins del que cap, que passeu un bon estiu.


Recuperació Tecnologia 1r ESO

ASSIGNATURA   DE  TECNOLOGIA. RECUPERACIÓ SETEMBRE 2011    Curs:  1r ESO        
CONCEPTES:
L'alumne/a ha de repassar els següents continguts. En la seua recuperació es procedirà a una prova teòrica amb preguntes de tots els punts:


Important: comprovar que els exercicis corresponen amb les pàgines proposades, ja que la diferencia entre llibres fa que aquestos no coiuncidisquen al 100%.


X
Estudi de les ferramentes: família, nom, dibuix, ús, mesures de seguretat.
X
T-Introducció-0. El mètode de projectes. Fases i explicació de cada una d'elles. Recolzat per tema 1 Tecnologia i Societat.
X
T-7 Expressió Gràfica. Instruments, dibuix a mà alçada, delineat i vistes. Pag.132,134-141 exercicis 14,15,17,19,21,24,27.
X
T-4 Materials i propietats. Classificació, propietats, tipus, ….Pag.78-83 exercicis 1,2,4,7,9.
X
T-5 Fusta. Classificació, propietats, fusta, tipus, mètodes de treball i unions. Pag.86-91, 100-101 exercicis 1,2,3,4,8,9.
X
T-6 Metall. Materials metàl·lics i no metàl·lics , ferrosos i no ferrosos. Metalls, traçat, operacions amb metalls de fabricació. Pag.108-119 exercicis 1,2,9,12,18,20,21.
X
T-8 Estructures i mecanismes. T8: Pag.152-163 exercicis 1,2,5,6,7,14. Pag.164-167 exercicis 15,16 i 17.
X
T-9 Electricitat. Punt 1, 2, 4 i 5, pàg178-181 i 184-187


Tots els exercicis corresponen als punts del tema. No es fa cap de les activitats finals de cada tema. Els enunciats s’han de copiar, així com especificar el número de l’activitat.
Es recomana repassar, al final de cada tema el punt d’idees clares, ja que suposa un bon resum així com estudiar  el mapa conceptual de la mateixa pàgina a fi d’assolir les relacions entre els diferents conceptes.
PROCEDIMENTS
Realització d’un hivernacle que tinga en la seua estructura la triangulació. Les mesures: 20x15x30 (AmplexAltxProfund, mesurat en cm.). Material: palets de fusta o paper. Documentar-se prèviament sobre les distintes formes que poden tindre estes construccions. Fer el plànol i destacar característiques. Posar el nom al projectes i a la documentació entregada. Es valorarà, entre d’altres, originalitat i acabament.


També cap la possibilitat de realitzar algun projecte semblant al que hi ha en el següent enllaç, respentant també les condicions anteriors grandària màxima i realització del plànol i destacar característiques.






 OBSERVACIONS - MESURES  EDUCATIVES  PROPOSTES

Altres: Es pot completar l'estudi amb la realització d’altres exercicis dels ja reflexats en el treball. Açò és opcional. Si es realitzen, presentar quan es realitze l'examen, DEGUDAMENT DOCUMENTATS. Indicar tema i pàgina. Copiar enunciats.




CRITERIS D'AVALUACIÓ I PRESENTACIÓ DEL TREBALL   SETEMBRE


L'aprovat de l'assignatura es considerarà al superar l'examen realitzat, junt amb la valoració positiva (nota de 5 a 10) dels treballs entregats.
        
Els treballs proposats s'hauran de presentar una única vegada i totalment acabats en la data i hora que s'indique per a la realització de les proves de setembre.

La recuperació de cursos anteriors, si és el cas, haurà d'anar acompanyada dels treballs corresponents al curs i la realització de l'examen corresponent a este curs.


València, a 13 de juny del 2010


Recuperació Tecnologia 3r ESO


ASSIGNATURA   DE  TECNOLOGIA. RECUPERACIÓ SETEMBRE curs 2010 - 2011    Curs:  3r ESO  
   
CONCEPTES:
L'alumne/a ha de repassar els següents continguts. En la seua recuperació es procedirà a una prova teòrica amb preguntes de tots els punts:


Important: comprovar que els exercicis corresponen amb les pàgines proposades, ja que la diferencia entre llibres fa que aquestos no coiuncidisquen al 100%.


     Estudi de les ferramentes: família, nom, dibuix, ús, mesures de seguretat.

  Tema 1. El procés tecnològic. Fases. Anàlisi objecte tecnològic. Seguretat a l'aula taller.

      Pag 21- 2, 3, 4, 8, 9, 11.
  Tema 2. Maquinari i sistema operatiu. Llenguatge de l'ordinador, arquitectura,sistema operatiu.

    Pag 24-25 – 1,2,3,5,7,8.  Pag 31- 13, 15,17,18.  Pag 47- 1,2,3,6,7,10,20
   Tema 3. L'ordinador i els nostres projectes. L'ordinador en tecnologia. Full de càlcul.

    Pag 71-1,2,3,4,5,6,7,8 
    Tema 4. Materials d'us tècnic.

      Pag 91- 1, 2. Pag. 95- 1,2,3,4,6,7,8,9, 13, 15, 17, 19, 20, 21,22,23, 24, 25
    Tema 5. Expressió gràfica. Perspectiva isomètrica i cavallera. Vistes. Acotació.

     Pag. 121- 1, 2, 5, 6, 7, 8.

  Tema 6. Electricitat i electrònica.Electricitat. Elements del circuit. Magnituds. Circuit sèrie, paral.lel i mixt. Llei d’Ohm. Potència i energia.

     Pag. 153- 1,2,3,4,5,6    Pag. 137 27,28,29,30  Pag 131-132- 18, 19, 20, 21, 22, 23
      Tema 7. Energia i la seua transformació. Generació. Transport.       Centrals elèctriques. Energia i medi ambient.

    Pag. 173- 1, 2, 7, 8, 10, 14.
     Tema 11. Tecnologia, societat i medi ambient.

    Pag. 261- 1, 3, 7, 8, 10, 14.





 Els enunciats s’han de copiar, així com especificar el número de l’activitat.



  Es recomana repassar, al final de cada tema el punt d’idees clares, ja que suposa un bon resum així com estudiar  el mapa conceptual de la mateixa pàgina a fi d’assolir les relacions entre els diferents conceptes.


PROCEDIMENTS
Realització  d'una maqueta d'una central elèctrica a escollir. Cal realitzar els planols acotats aixi com les fases de construcció tal i com s'ha fet en els projectes realitzats durant el curs. podeu consultar l'apartat de procediments del tema 7.
Realització en excel d'una factura o pressupost del projecte de la maqueta de la central que ho construït. Recordeu aplicar correctament les fórmules i les funcions de que disposa aquest programa.



OBSERVACIONS - MESURES  EDUCATIVES  PROPOSTES

Altres: Es pot completar l'estudi amb la realització d’altres exercicis dels ja reflexats en el treball. Açò és opcional. Si es realitzen, presentar quan es realitze l'examen, DEGUDAMENT DOCUMENTATS. Indicar tema i pàgina. Copiar enunciats.



CRITERIS D'AVALUACIÓ I PRESENTACIÓ DEL TREBALL   SETEMBRE

L'aprovat de l'assignatura es considerarà al superar l'examen realitzat, junt amb la valoració positiva (nota de 5 a 10) dels treballs entregats.
        
Els treballs proposats s'hauran de presentar una única vegada i totalment acabats en la data i hora que s'indique per a la realització de les proves de setembre.

La recuperació de cursos anteriors, si és el cas, haurà d'anar acompanyada dels treballs corresponents al curs i la realització de l'examen corresponent a este curs.


València, a   21  de juny del 2010





Recuperació Tecnologia 4t ESO


ASSIGNATURA   DE  TECNOLOGIA. RECUPERACIÓ SETEMBRE curs 2010 - 2011    Curs:  4t ESO  


     
CONCEPTES:
L'alumne/a ha de repassar els següents continguts. En la seua recuperació es procedirà a una prova teòrica amb preguntes de tots els punts:

X
Estudi de les ferramentes: família, nom, dibuix, ús, mesures de seguretat.
X
T-0 Introducció. El mètode de projectes. Fases i explicació de cada una d'elles.
X
T-3 Electricitat i electrònica. Pàgina 60 – 83, o el vist a les fotocòpies.
X
T-5 Control I robòtica. P. 116-151, o el vist a les fotocòpies
X
T-6 Instal·lacions pneumàtiques i hidràulicas. P 152-175, o el vist a les fotocòpies.
X
T-7 Instal·lacions en habitatges. P 176-207,  o el vist a les fotocòpies.
X
T-8 Tecnologia i el desenvolupament històric. P 208-233, o el vist a les fotocòpies





PROCEDIMENTS (realització dels projectes)
Relització de dos ferramentes prehistòriques de les 4 realitzades a classe: Destral (obligatori) i elegir entre ganivet, agulla o raspador. Recordar caracteístiques que haurien d’acomplir les ferramentes. (forma, filet, unió amb corda, realització manual,...) i complir normes de seguretat utilitzant guants, ulleres si no es colpeja cap a baix,...

Realització amb l’excel de les següents activitats, utilitzant les fórmules estudiades a classe:
·         Realitzar la plantilla de la taula de multiplicar, en la que es reflexe una casella on s’especifique una determinada taula i que de forma automàtica al posar a quest número aparega la taula de multiplicar d’aquesta xifra, i puga ser canviada al canviar aquesta xifra.
·         Elaborar una factura en la que es destaquen les dades del comerç, les dades del comprador, codi de producte (de l’1 al 10, numerat de forma automàtica), la quantitat, la descripició del prodecte, el preu unitari, el descompte, IVA al 18%, i el subtotal. Destacar en la part de baix de la factura el total del IVA i el total de la compra.
·         Realitzar un taula de relacions numèriques per utilitzar vertader/fals, i les condicions si, no, o, y, major menor i igual. Fer-la del tipus 1=2, Fals, 2:1 ->2 Major que 1,. Posar totes aquestes relacions en exemples.

Realització del circuit REESS vist a classe. Els components els haurà d’adquirir l’alumne. Aquest circuit és opcional. De no fer-lo, haurà d’entregar els exercicis corresponets a les activitats finals de cada tema dels temes vistos en conceptes. http://www.sebyc.com/reess/






OBSERVACIONS - MESURES  EDUCATIVES  PROPOSTES

Altres: Es pot completar l'estudi amb la realització d’altres exercicis dels ja reflexats en el treball. Açò és opcional. Si es realitzen, presentar quan es realitze l'examen, DEGUDAMENT DOCUMENTATS. Indicar tema i pàgina. Copiar enunciats.



CRITERIS D'AVALUACIÓ I PRESENTACIÓ DEL TREBALL   SETEMBRE

L'aprovat de l'assignatura es considerarà al superar l'examen realitzat, junt amb la valoració positiva (nota de 5 a 10) dels treballs entregats.
        
Els treballs proposats s'hauran de presentar una única vegada i totalment acabats en la data i hora que s'indique per a la realització de les proves de setembre.

La recuperació de cursos anteriors, si és el cas, haurà d'anar acompanyada dels treballs corresponents al curs i la realització de l'examen corresponent a este curs.


València, a 14 de juny del 2010

Recuperació Taller de Tecnologies.
2n ESO


ASSIGNATURA   DE  TALLER DE TECNOLOGIES. RECUPERACIÓ SETEMBRE curs 2010 - 2011    Curs:  2n ESO  



CONCEPTES:


L'alumne/a ha de repassar els següents continguts. En la seua recuperació es procedirà a la realització d’un treball de cadascun dels punts en els que es resumisca la informació vista en aquest curs. Els treball constarà d’uns 4 fulls per tema estructurant en una portada, índex, introducció sobre cada tema, el desenvolupament de cada tema (4 fulls mínim), conclusió i bibliografia exacta dels llocs visitats o dels llibres consultats (no val posar de forma genèrica google o wikipèdia). El treball s’ha de fer a mà, excepte la portada, índex i bibliografia, que es podrà realitzar amb l’ordinador.

X
Estudi de les ferramentes: família, nom, dibuix, ús, mesures de seguretat.
X
T-Introducció-0. El mètode de projectes. Fases i explicació de cada una d'elles. Importancia d’aquest mètode en el desenvolupamnet i construcció d’un objecte.
X
T-2 Tècniques de creativitat i innovació tecnològica. Utilització de recursos bàsics i reciclatges en el desenrotllament d’idees i objectes innovadors .
X
T-3. Mecanismes. Especificar en què consisteix el mecanisme, dir que tipus de moviment trasmet o transforma i realitzar un dibuix d’aquest. Aquest tema, per ser més extens ocuparà necessàriament més de 4 pàgines.



PROCEDIMENTS (realització dels tres projectes)
Realització  d’una maqueta d’un compostador, utilitzant fulls enrotllats o pals de polo, o furgadents. Les mesures han de respectar unes grandàries al voltant de 10x10x10, incloent una tapa unida amb frontisses, o algun mecanismes que permeta obrir i tancar la tapa. Adjuntar una memòria de dos o tres fulls, segons el mètode de projectes.

Realització d’una presentació en power point sobre un producte. En primer lloc s’haurà de crear l’empresa (especificar els passos a tindre en compte segons el vist a classe, i ajudant-nos de la pàgina web de tecnologia, a la pestanya de taller de tecnologies, 2a Avaluació –www.tecnoac.blogspot.com-). En segon lloc, “inventar” un objecte destacant les seus característiques I per últim la realització de la presentació. La presentació ha de tindre com a mínim 4 diapositives.

Realització d’un projecte d’efectes encadenats amb una durada de 10 segons I amb un mínim de tres efectes.. Els efectes es poden treure dels apunts e mecanismes que es van facilitar o dels enllaços (1-16) corresponents a la pàgina web del departament de tecnologia





OBSERVACIONS - MESURES  EDUCATIVES  PROPOSTES

Altres: Es pot completar l'estudi amb la realització d’altres exercicis dels ja reflexats en el treball. Açò és opcional. Si es realitzen, presentar quan es realitze l'examen, DEGUDAMENT DOCUMENTATS. Indicar tema i pàgina. Copiar enunciats.



CRITERIS D'AVALUACIÓ I PRESENTACIÓ DEL TREBALL   SETEMBRE

L'aprovat de l'assignatura es considerarà al superar el treball presentat, junt amb la valoració positiva (nota de 5 a 10) dels treballs i/o projectes entregats.
        
Els treballs proposats s'hauran de presentar una única vegada i totalment acabats en la data i hora que s'indique per a la realització de les proves de setembre.

La recuperació de cursos anteriors, si és el cas, haurà d'anar acompanyada dels treballs corresponents al curs i la realització de l'examen o treball corresponent a este curs.


València, a 19 de juny del 2010



Recuperació Educació Mediambiental. 3r ESO


ASSIGNATURA   D'EDUCACIÓ MEDIAMBIENTAL . RECUPERACIÓ SETEMBRE curs 2010 - 2011    Curs:  3r ESO  




CONCEPTES:


L'alumne/a ha de repassar els següents continguts. En la seua recuperació es procedirà a la realització d’un treball de cadascun dels punts en els que es resumisca la informació vista en aquest curs. Els treball constarà d’uns 7 fulls per tema estructurant en una portada, índex, introducció sobre cada tema, el desenvolupament de cada tema (7 fulls mínim), conclusió i bibliografia exacta dels llocs visitats o dels llibres consultats (no val posar de forma genèrica google o wikipèdia). El treball s’ha de fer a mà, excepte la portada, índex i bibliografia, que es podrà realitzar amb l’ordinador. Es pot realitzar tot en el mateix treball, que haurà de tindre un mínim de 25 fulls. Si s’incorporen fotos, esquemes i altra informació, considerar-lo com annex, de forma que augmentarà la quantitat de fulls totals.

X
Tema 1: Orige de la vida. La creació de l’univers i dels planetes. Aparició de la vida sobre la Terra. Causes i conseqüències.
X
Tema 2:  Ecologia i ecosistemes. Biodiversitat. Productors, consumidors i descomponedors.
X
Tema 3: Els cicles biogeoquímics. Influència dels clices en el medi ambient. El cicle de l’aigua, oxígen, carboni, nitrogen, sofre, fosfor. Importància dels cicles per la vida. Entrada I eixida dels diferents elements en els organismes. Dipòsits dels elements en el temps.



La part de procediments tracta de fer el següent treball:
PROCEDIMENTS:
Relització  d’un treball teòric sobre les tasques de muntatge i iniciació d’un jardi, amb els que es consideren els següents punts (amb les mateixes condicions que el treball de la part de conceptes):
·         Tipus de sols i característiques.
·         Tipus de plantes segons sols, temperatura i humitat.
·         Importància del compostador.
·         Carències dels sols; enfermetst en les plantes.
·         Èpoques de creixement i poda de plantes i arbres.
·         Xarxes de regadiu. Regadiu a manta o per degoteig, característiques, avantatges i inconvenients.
·       La vegetació mediterrània. Característiques.
·         Enfermetats típiques de plantes ornamentals.
·         Control biològic de plagues.

Els dos treballs s'han de presentar en la data acordada pel centre per realitzar la recuperació de l'assignatura.




OBSERVACIONS - MESURES  EDUCATIVES  PROPOSTES

Altres: Es pot completar l'estudi amb la realització d’altres exercicis dels ja reflexats en el treball. Açò és opcional. Si es realitzen, presentar quan es realitze l'examen, DEGUDAMENT DOCUMENTATS. Indicar tema i pàgina. Copiar enunciats.



CRITERIS D'AVALUACIÓ I PRESENTACIÓ DEL TREBALL   SETEMBRE

L'aprovat de l'assignatura es considerarà al superar el treball presentat, junt amb la valoració positiva (nota de 5 a 10) dels treballs i/o projectes entregats.
        
Els treballs proposats s'hauran de presentar una única vegada i totalment acabats en la data i hora que s'indique per a la realització de les proves de setembre.

La recuperació de cursos anteriors, si és el cas, haurà d'anar acompanyada dels treballs corresponents al curs i la realització de l'examen o treball corresponent a este curs.


València, a 19 de juny del 2010




http://elbalcondejaime.blogspot.com/2010/03/un-sencillo-menu-desplegable-para-el.html